Lectura anella PVC

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Gemma
Member
Entrades: 17
Membre des de: dt. gen. 29, 2008 2:25 pm

Lectura anella PVC

Entrada Autor: Gemma »

Hola a tots!

El dimarts passat, dia 20, vaig poder llegir una anella de PVC d´una Larus audouinii, a la Platja de Ses Salines d´Eivissa.
La gavina duia anella metàl.lica a la pota esquerra i anella PVC blanca a la pota dreta, nº 74P.

salut!

Gemma
Avatar de l’usuari
Miguel McMinn
Member
Entrades: 286
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:37 pm
Ubicació: Palma de Mallorca
Contacta:

Entrada Autor: Miguel McMinn »

Hola

Jordi esta de vacaciones. Le he mandado un mensaje y me ha confirmado su recepción.

Seguro que te contesta pronto

Saludos

Miguel
Avatar de l’usuari
jordi muntaner
Member
Entrades: 523
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:08 pm

Entrada Autor: jordi muntaner »

Hola Gemma i resta de Forers,

Ja estic de tornada i ara puc contestar al teu correu.

Aquesta gavina de bec vermell (Larus audouinii) va ser anellada per Esteban Cardona el 18/06/2003, com a poll, a una colònia de cria a l'illot d'En Terra (Eivissa). Dú aquesta anella i anella metàl·lica oficial núm. 6026983.

No tinc registrada cap altre lectura, però pot ser, amb el temps, rebi lectures fetes fora de les Balears i amagatzemades a la base de dades de l'Estació Biològica de Doñana.

Ara els polls de gavina de bec vermell ja han inicat la seva dispersió, abandonat els voltantsde les colònies de cria per anar en direcció sud-oest cap als seus quarters d'hivernada situats, sobre tot, a les costes atlàntiques africanes, des del Marroc fina al delta del Senegal. Aquí no es queda cap juvenil de primer estiu i la gran majoria tornaran a les nostres colòies a partir del cuart any i, alguns, a partir del tercer any.

Moltes gràcies per l'informació d'aquesta anella,

Jordi
Respon