Els primers d'enguany

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Els primers d'enguany

Entrada Autor: Cati »

Avui per l'ermita d'Artà, i voltants, alguns Ficedula hypoleuca se deixaven observar molt bé, la sorpresa ha estat veure el nostre primer Muscicapa striata d'enguany.

Al Torrent de Canyamel una femella de Circus aeroginosus, la primera vegada que podem observar l'espècie en aquest lloc, i dues Streptopelia turtur, també les primeres d'enguany per nosaltres.

Salut!
Toni i Cati
Avatar de l’usuari
Steve
Member
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:30 pm
Ubicació: Baleares
Contacta:

Entrada Autor: Steve »

Hola Cati y demas forers,
Ayer por San Telmo en un pequeño pinar al menos 12 Ficedula hypoleucos y un nº similar de Muscicapa strita ya persiguiendose para conseguir territorio. También un gran grupo de unos 100 abejarrucos.

Un saludo

Steve
"No es bonito...solo parece bonito"

Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Cati, Cati, Cati, m'has trepitjat la citaaaaa ;))
ahir erem per Sant Salvador d'Artà i el primer caçamosques Musicapa striata
i també per l'ermita de Betlem l'horabaixa, una dotzena de caçamosques negres Ficedula hypoleuca. I moltes moltes Falzies Apus apus
El dissabte al torrent de sant Jordi Pollença, 4 exs. de Ficedula hypoleuca

Diumenge un Flamenc Ph. roseus volant sobre la platja de son Real, direcció son Serra.

salut!
Avatar de l’usuari
Xavi Llabrés
Member
Entrades: 88
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 2:38 pm

Entrada Autor: Xavi Llabrés »

Ahir estavem en Carlos i jo pel Pla de Lenzell a un camp de terrossos més enllà de la depuradora i varem veure un A.cervinus amb plomatge d'estiu.
A falta de grua, bó és xàtxero cendrós
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Raf, Raf, Raf... si m'haguessis dit que venies per Artà hauríem donat la cita plegats :P .
l'espectacular grup d'Apus apus també el vàrem veure, just adalt de les costes de l'ermita.
Beso!
Cati
Jose Luis Martinez

Entrada Autor: Jose Luis Martinez »

Muy interesante Xavi.

Pero...¿estando tú y Carlos Herrero por el pla de l'Enzell....no sería que: "hemos visto 2 A. Cerdinus?

Bueno cita chavales...una especie más para la futura ZEPA del Pla de l'Enzell en la que el GOB lleva algunos meses trabajando.

UN ABRAZO

JOSE LUIS MARTINEZ
Avatar de l’usuari
xaviermas
Member
Entrades: 81
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 12:54 pm

Entrada Autor: xaviermas »

Idò jo era el diumenge llegint un llibre
estirat en pilotes a damunt ses algues des Perengons Grossos (Campos) i davant jo la peixatera (no sa madona, malpensats) feia picats
quin gust llegir, en pilotes damunt l'alga i sense guiris...i la peixatera pescant

no vos ho prengeu en broma que és ben cert...
ara els tractors encara no han llevat les algues i ningú s'hi atura... i és quan noltros aprofitam
tant els perengons grossos com petits enguany han crescut gràcies a la gran acumulació d'alga

i per cert llegia El monestir proscrit que res te a veure amb les peixateres, ja ja

X
Avatar de l’usuari
Margalida Roig
Member
Entrades: 14
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 3:35 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: Margalida Roig »

Hola,

seguint amb el fil del missatge... fa dos dies que sent un cucui (C. canorus) per devora casa... ja el trobava a faltar enguany! ;-))

salut!
Respon