Sortida ornitologica de dia 27

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Sortida ornitologica de dia 27

Entrada Autor: Gabriel »

Hola, he obert aquest tema perque qui hagi de venir que ho comenti, nomes per curiositat , pero aixi ho sabrem... i també posau si quedareu a sopar siraà xulo, jo personalment tenc motes ganes de coneixervos ,


esper que igualment voltros , S. Biel
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Hola Biel,
a hores d'ara son 64 persones que venen a la sortida, així que en coneixeràs un parell mallorquí d'ornitòlegs...
però vaja, millor que els que s'han apuntat i que estan al foro et diguin si queden a sopar.
Au, ens veim dissabte!
Rafel
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Hola Gabriel!!!!

Jo també vendré, però me sumaré al grup un poquet més tard. I evidentment també quedaré a sopar! Podràs conèixer en Jordi, també quasi de la teva edad. També tinc ganes de coneixer-te! Fins dissabte!

Cati
Avatar de l’usuari
Andrés Mas
Member
Entrades: 202
Membre des de: dc. jul. 02, 2008 9:00 pm
Ubicació: sa rápita
Contacta:

Entrada Autor: Andrés Mas »

Bones a tots,
Si hi-ha algú que surti desde la part de mitjorn( visc a sa Ràpita de Campos) i podíem anar junts.
Aquest el meu mòvil. 605518993.
Andrés Mas.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

Ahir vaig tenir l’oportunitat de conèixer a n’en Biel, i vaja sensació més agradable. Encara me dura el somriure. Simpàtic, educat, extrovertit... La seva il•lusió pels aucells és desbordant, fins i tot apassionant, diria jo, i tan sols te tretze anys. Tothom va quedar encantat amb ell i encara que tots ens mostràvem sol•lícits a la multitud de preguntes que ens feia, i erem molts ahir, ens donava la sensació de que no érem persones suficients per contestar a la bateria de preguntes del que vol saber, conèixer, descobrir... i ha triat el món dels aucells!!!! esteim d'enhorabona!

Quina sort poder comptar amb tu Biel. Jo no tinc cap dubte de que arribaràs a ser un gran ornitòleg, per què un ornitòleg "de veres", com tu dius, ja ho ets.

Una besada
Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 6:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Entrada Autor: Gabriel »

Moltissimes gracies , Cati , tu tambe ets magnifica (més que jo).

També em va encantar la sortida d'hair , vaig veure aus que mai havia vist: arpella, gall faver , avisador (jove i adult) , gavines de cap negre (les vaig identificar a la primera) , orvals (un dells vig ser el que primer el va veure) , i dos agrons roijos. (era la primera vegada que anava ala albufera , que patetic)

Vaig coneixer a moltissimes de persones que em feia ganes coneixer: en Pere , en Biel perelló , en Xavi, en Juanjo Bazan, na Cati , na Carlota Viada, en Carlos, en Kepa, en Jose Luis...(perdonau si em deix qualqu)

I el que em va sorprende més es que em varen entrevistar juntament amb en Rafel Mas . (En teoria sortirem demà a IB3 al informatiu de dia o vespre , si hi ha qualque espor (motociclisme , futbol...) a les 16:00h

Bé que va ser una passada , impresiopnant , vaig tenir la sort de coneixervos a tots.):D

A , Cati ets una persona i ornitologa maravillosa , un dia em de quedar per observar aus , quan et vagi bé :)


Biel
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

És un encant !!!!! JA, JA, JA :-))

Cati
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. juny 28, 2009 6:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1125
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Bueno, aquí unas pocas fotos del sábado. Entre los que se dejaron fotografiar:

Cigüeñuela:

Imatge

Martinete:

Imatge

Un trío de archibebes oscuros (Tringa nebularia) disimulados entre fochas y patos.

Imatge

Uno que no vuela:

Imatge

Y mucha gente:

Imatge

Las vacas de la albufera muy confiadas a nuestro paso; demasiado. Me se de uno “muy torero”, que si nos descuidamos monta un encierro.

Imatge

Imatge

Junto a los bueyes, las bueyeras.

Imatge

También vimos adelantarse un individuo al grupo:

Imatge

Una garza imperial creo, también ella observaba al grupo.

Imatge

Imatge

Por supuesto, también vimos eleonores…pero fotografiarlos casi sin luz ya es cosa de expertos. Pero, bueno, una foto de recuerdo.

Imatge

Por supuesto, un placer conocer a Biel y familia. Y da gusto ver cada año más gente en este encuentro en Son Bosc.
Saludos a todos.
Juanjo
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

La foto del martinete es espectacular. Y más todavia para estar hecha durante nuestro paseo hacia Son Bosc, con tanta gente y con poco tiempo para fotos. Enhorabuena !!!
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Biel Perelló
Member
Entrades: 120
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:46 pm
Ubicació: Pollença
Contacta:

Entrada Autor: Biel Perelló »

Hola,
Vos pas mes imatges de la sortida, sorprenent la implicació i nivell dels joves, el mes interessant de la sortida sense dubte :-)

http://picasaweb.google.es/bielperello/ ... directlink

Format presentació.

Salut i enhorabona a tota l'organització, en especial a Rafel Mas :-))

Salut
Biel J. Perelló i Coll / Pollença - Mallorca / http://www.bielperello.com
--------------------------------------------------------------------------------
Avatar de l’usuari
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Entrada Autor: Gabriel »

Hola , atots , ei Juanjo , despues nos dices que no eres buen fotografo, eres una crack entre los cracks , molan tus fotos , sobretodo me gustan las del martinete , la cigüeñela i la del BUBULCUS ibis


S. Biel

Pd: tot sou els millors!!!!!:D
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Jordi
New member
Entrades: 6
Membre des de: dc. jul. 01, 2009 11:38 am

Entrada Autor: Jordi »

Be, a jo personalment m'han agradat molt les fotos den Juanjo pero especialment dues:
La del martinete y la del conill.

A per cert l'esplugabous tambe era molt bonic



Saludos



PD: Gabriel, que encara no ets major d'edat per sortir a la tele

Ja Ja Ja
Jordi M.
Avatar de l’usuari
Gabriel
Member
Entrades: 347
Membre des de: dv. juny 05, 2009 4:50 pm
Ubicació: Calvià Poble
Contacta:

Entrada Autor: Gabriel »

Je , je , je , pot ser si es vera pero almenys puc sortir a observar aus , jejeje :) :D

S. Biel
GRUP D'ORNITOLOGIA DE CALVIÀ

www.goc-calvia.blogspot.com
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bones,
amb gairebé una setmana de retràs volia donar les gràcies a tota la gent que va participar en la sortida de dissabte. Erem prop de 80 a l'entrada i crec que arribàrem als 90 a son Bosc.

gràcies a la gent que va donar una ma com a guies, sense ells moure aquesta gentada per dins del parc no hagués estat possible, gràcies: Toni Muñoz, José Luis Martínez, Xavi Llabrés, Manolo Suárez, Carlos López-Jurado, Gemma Carrasco.

també donar les gràcies als que heu penjat fotos, bona feina!: Xisco Lladó, Juanjo Bazán i Biel Perelló.

gràcies també a l'equip directiu del Parc Natural de s'Albufera per facilitar-nos la realització d'aquesta activitat per dins el parc.

Als que venguéreu dir-vos que ara que coneixeu els valors de la zona de son Bosc és una mica feina vostra també dinfondre-ho entre la gent que conegueu i potser així al manco treurem els colors al partidaris d'aquesta bajanada de camp de golf.


Si entrau a facebook trobareu un grup que es diu "Son Bosc, Parc Natural!"

http://www.facebook.com/home.php?#/grou ... 9545435536

Ja sóm 517!

Gràcies de nou a tothom i ja sabeu SON BOSC, PARC NATURAL

Rafel Mas
Respon