Imatges escatològiques i petició d'ajuda

Estudi i conservació dels aucells a les Illes Balears
Respon
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Imatges escatològiques i petició d'ajuda

Entrada Autor: Maties Rebassa »

Ahir horabaixa intentava fotografiar un becvermell quan va passar això:

Imatge

Què és això que li surt del cul (amb perdó) a aquest mascle? Vos assegur que pocs segons abans no tenia res (tenc una foto feta 10 segons abans, i ni rastre d'aquest possible paràsit). 12 segons després (els segons els marca la càmara) el paràsit (o el que sigui) ja s'havia tornat a ficar cap a dins, i només guaitava una punteta...

Imatge

Poc temps després, ja no es veia res.

Pot ser una tènia o alguna cosa semblant? Alguna idea?

Per no deixar-vos amb aquestes imatges tan poc agradables, vos na mostr una altra feta poc després, d'un animal igual de "guapo" i sense paràsits visibles :-)

Imatge

Salut!
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
GOB-ornitologia
Member
Entrades: 71
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:53 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: GOB-ornitologia »

Joer Maties, quines coses mes rares que ens mostres! :-) ni idea del que es, però estic tan intrigat com tu. Per cert, aparentment el becvermell ni s'inmuta...no s'ho ha intentat treure estirant o d'alguna altra manera?

salut

Manolo
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

A risc d'equivocar-me i d'amollar un doi. No serà un pennis?. Les cairines moschata que tenia el meu pare treien una cosa semblant després d'una còpula, i per descomptat que no se la estiraven....no fos cosa que li fes mal :-))))). Havia femelles al voltant?

Cati

P.D. si finalment tenc raó i a partir d'ara ho voleu anomenar "paràsit" no posaré cap objecció :-))))))))))))))))))))
Cati l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 18, 2009 6:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Ai, ai, Maties i Manolo, ...
Que na Cati vos hagi d'explicar lo que és un pennis llarg.... ;)

Mirau http://www.abc.net.au/science/news/envi ... 366856.htm

Salut

Toni
Toni Muñoz l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 18, 2009 6:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Juan J. Bazán
Member
Entrades: 1125
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 7:45 pm
Ubicació: Son Rapinya (Palma)

Entrada Autor: Juan J. Bazán »

Hei, Maties, ¡¡que tu pato colorao le va a ganar al pato de lago argentino ése que tiene record!! Para que luego digan que el tamaño no importa...yo desde luego no lo había visto nunca, y una cópula con éso...menos....pero si ni Maties ni Manolo lo habían visto antes...es que, la tendrán grande, ¡¡pero la sacan poco de marcha!!
Maties tus fotos no tienen desperdicio, ¡y lo que nos reimos!
Saludos. JJ.
No hay nada en lo que las aves difieran más de los humanos que en la forma en la que pueden construir, y dejar el paisaje tal como estaba antes. Robert Lynd.
Avatar de l’usuari
Cati
Member
Entrades: 455
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:57 pm
Contacta:

Entrada Autor: Cati »

JA, JA, JA.... no me puc tornar a llegir els missatges d'en Maties i en Manolo sense tirar-me pel terra de riure.
..."tenia", "paràsit", "imatge poc agradable", "cosa rara"... vaja descripció dels atributs masculins!!!! :-)))))))))))))))))

Cati
Avatar de l’usuari
GOB-ornitologia
Member
Entrades: 71
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 8:53 pm
Ubicació: Mallorca

Entrada Autor: GOB-ornitologia »

BATUA! amb raó el becvermell ni s'inmuta, ara que el miro bé posa cara de gust i tot......i jo damunt que li demano a en Maties si le s'estirava! encara mes? ostras 42 cm, sabia que en tenien, però tant..... :-P
Avatar de l’usuari
Sebastià
Member
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 12, 2009 3:23 pm
Ubicació: Pina

Entrada Autor: Sebastià »

Jo he quedat amb es cabells drets..

O_o'
Mallorca és sa nostra mare, no sa seva puta!!

Sebastià
Avatar de l’usuari
Syngamus
Member
Entrades: 71
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:11 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Syngamus »

Ya que va de patos y penes, os interesará este artículo científico:
http://www.nmr.nl/nmr/binary/retrieveFi ... style=home
Avatar de l’usuari
Carlota Viada
Member
Entrades: 117
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 12:08 pm

Entrada Autor: Carlota Viada »

Pues jo lo primer que vaig pensar és que era un prolapse intestinal... però sense cap idea de com s'haguès pogut produir (pel cul en pompa... potser un pet?). Clar que la bona cara del bitxo no indicava que estigues malalt,,,
En fi, que he rigut una bona estona amb els missatges següents! molt bó aquest tema!
He de confesar que mai havia m'havia interessat en com és el penis de les aus... i m'ha sorprés sobre tot... pel color!
Carlota
Avatar de l’usuari
Maties Rebassa
Member
Entrades: 1030
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:52 pm

Entrada Autor: Maties Rebassa »

JA, JA, JA, JA, QUE BO!!!! No és pagat riure :D
Jo que em pensava que aquest pato colorao -ben encertat el nom, no creis?- estava malaltet, i ara resulta que sí... però no... bé, ja m'enteneu :P

I si aquest és el paràsit d'una ànnera de mida mitjana, com serà de greu la malaltia d'un cigne??!!?? Jejeje, no ho vull ni pensar.

Au, bona nit...
Amor, alenteix-te. El final mai és tan divertit com l'inici. Per favor, continua essent un infant en algun lloc del teu cor.
Original of the species, U2
Avatar de l’usuari
Sebastià
Member
Entrades: 44
Membre des de: dj. març 12, 2009 3:23 pm
Ubicació: Pina

Entrada Autor: Sebastià »

Idó jo anava que aquestes aus eren igual que gallines, coloms, passeriformes, etc., que no tenen penis i fan la còpula a través de les cloaques.. Mira, una cosa més apresa si és així.. :rolleyes:
Mallorca és sa nostra mare, no sa seva puta!!

Sebastià
Avatar de l’usuari
Xavi
Member
Entrades: 583
Membre des de: dc. gen. 09, 2008 11:08 am
Ubicació: a ca meva

Entrada Autor: Xavi »

Jo sabia que els únics aucells que tenen un "penis" de forma enrevoltillada i molt llarg eren les anàtides, però tant llarg?????? tant vermell??????? fa com a oi i tot.
Xavier Canyelles.

"Entomos & Malakos"
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bones,
la veritat és que ha de fer mal que et pengi tant i et pegui pels macolins....:)))))))
Coincideixo amb na Carlota, crec que la mida és espectacular però el que és una passada és que sigui del mateix vermell que el bec.

Al Clot de Galvany, Elx, l'any passat poguérem observar mascles d'Oxyura leucocephala després de copular, també tenien un bon tros de pennis fora i com diu en Manolo, se l'estiraven o se la esplugaven amb el bec (En castellà jo diria Atusaban). Però no era tan llarga ni prou fer-s'hi. Per cert, era de color rosadet.

Lo del Sr. Syngamus passa de "castaño a oscuro". Un mascle que prèn a un altre mascle, que s'ha estampat contra un vidre,...I el revisor de l'article se devia esbutzar!!! I el tio, l'autor, diu a agraïments que un col.lega l'hi ha anat davant-darrere durant 6 anys perque escrivis l'artícle!!!

Seguiu així al.lots que riure és bo per la salut i fa tornar guapos!

raf
Rafel Mas l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 19, 2009 8:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Steve
Member
Entrades: 267
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:30 pm
Ubicació: Baleares
Contacta:

Entrada Autor: Steve »

Joer, yo también me he quedado mudo...vaya peaso de tranca! Cantidato al quitarle el puesto al elefante en relación tamaño cuerpo. Así de colorado está.
"No es bonito...solo parece bonito"

Mallorca Bird Ringing Blog:
http://birdringing-mallorca.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Miguel McMinn
Member
Entrades: 286
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 5:37 pm
Ubicació: Palma de Mallorca
Contacta:

Entrada Autor: Miguel McMinn »

Hola Maties

Este artículo se publiico en Nature hace algunos años.

http://www.skuasl.info/SKUA_DOC_4500.pdf

Lastima no poder medir la longitud (podía ser una nota para el anuario).

Saludos

Miguel McMinn
Avatar de l’usuari
Toni Muñoz
Member
Entrades: 362
Membre des de: dt. des. 11, 2007 8:50 pm

Entrada Autor: Toni Muñoz »

Eh! Maties i Manolo,
trobau que això també pot esser un altre paràssit? ;) :) :D

Imatge

Salut

Cati i Toni
Avatar de l’usuari
Rafel Mas
Member
Entrades: 643
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 7:39 pm
Contacta:

Entrada Autor: Rafel Mas »

Bones,
en un llibre que no fa molt que vaig acabar de llegir apareix aquest fragment:

[...]In a black drake I once saw a penis of such length that, after coition, a hen pursued it as it trailed along the ground and eagerly pecked at it, believing it, I am sure, to have been a worm, and this made the drake retract it more quickly than is his custom. [...]
(William Harvey, el que va descriure la sang i el bombeig del cor)

Que vendria a dir:

"En un "drac negre" (tipus de collblau fosc) Una vegada vaig veure un penis de longitud tal que, després del coit, una gallina el perseguia mentres l'arrossegava pel terra i el picava amb entusiasme, creient-se, estic segur, que es tractava d'un cuc, i això va fer que el Drake el retragués més ràpidament del que era el seu costum"

Molt divertit!

Vos recoman aquest llibre i vos en pas la referència.
The Wisdom of Birds. An Illustrated History of Ornithology. Tim Birkhead. Ed. Bloomsbury. 2008
Respon